نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

امید به زندگی بیماران دیالیزی مبتلا به دیابت چیست

72 چه امید به زندگی بیماران دیالیزی با مادر DiabetesMi است است و در روند دیالیز. او همچنین تا به diabetes.Ella بسیار ضعیف است و نمی تواند ایستاده و یا نشسته. در حال حاضر او در بیمارستان برای آخرین 3 semanas.Cuál است امید به زندگی در این موارد است؟ با درمان موثر، این بیماری می تواند از مادر رها شوند.

دیابت علت اصلی بیماری های کلیوی مزمن (CKD) سطح زوم قند خون بالا است علائم مشخصه دیابت است. بیش از حد قند خون در رگ های خونی، گلومرول شروع به dañado.Los به طور فزاینده سوراخ کوچک در عروق خونی کوچک و بزرگ تبدیل و از دست دادن پروتئین، سلول های قرمز خون و در نتیجه اندازه گیری sucesivamente.A مادر او 72 سال، درمان دیالیز به شدت مورد نیاز seguros.La برای افراد مسن خطرناک است. در همین حال دیالیز به ارمغان می آورد بسیاری از عوارض که امید به زندگی بیمار را تهدید کند.

دهان و دندان درمان طب چینی

پاتوژن سم زدایی سمی در سم زدایی از روده ها

نگاهی به صورت خوراکی به detoxicate

کلید گرفتن طب چینی به صورت خوراکی است داروهای نیرو خون پردازش و حل استاز، مطمئن کپسول خوراکی یا سوپ دارویی و داروهای خوراکی برای detoxicate خلط حالت سکون و رطوبت کدورت در روده ها.

خواص درمانی

تمرکز بر استفاده از مواد مخدر که خون را تقویت و حل استاز برای درمان های مختلف استاز التهاب و سمی که با عمل función.La اثر خوب نشان داده است.

اصل درمانی

Detoxicate عوامل بیماری زا در قلب، ریه، طحال، معده، صفرا و دوازده کانالهای انرژی برای صاف جریان چی، خون و مایعات corporales.De بنابراین، بر اساس نسل از استاز خون، مرطوب آب، خلط می توان آن را حل می شود.

دارو

تمرکز بر تقویت خون و سم زدایی، تنظیم در شرایط خاص.

نسخه درمانی در بیمارستان ما باید به طور عمده استفاده می شود.

اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان نفروپاتی دیابتی، شما می توانید یک ایمیل به ما enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک یک پیام به ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: